Szerviz

Ha esetleg elromlott….

 

Kizárólag olyan gyártók termékeit forgalmazzuk, melyek minőségéről mi magunk már meggyőződtünk, ám mégis előfordulhat, hogy amit nálunk vásároltál elromlik, meghibásodik.

Ezekre az esetekre hoztuk létre a szervizcsapatunkat, akik minden problémádra megoldást találnak. Ám mielőtt hozzánk fordulnál, azelőtt olvasd végig ezt a rövid segítséget, hogy könnyebben oldjuk meg a problémát, közösen:

Szervizünk márkaszerviz. Ez azt jelenti, hogy az Espiro, a Baby Design, a Bomiko, a Jané, a Concord, a Be Cool, a Nuvita, a Lorelli (Bertoni), a Bellelli, a Klups, a Lindam, a Munchkin, az Avionaut  és a Chipolino termékekkel felmerült probléma miatt tudsz hozzánk fordulni.

Ha más márkájú terméket vettél, kérjük, előbb az interneten tájékozódj arról hova tudod vinni javításra.

 

Amit tudnod kell a szervizről általában:

 

Először is válasszuk ketté a garanciális javításokat a szervizszolgáltatásunktól.

Minden saját márkás termékre egy év garanciát adunk. Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy a vállalási határidőnk maximum 15 munkanap, illetve érkezési sorrendben foglalkozunk a problémákkal.

Minden esetben vedd fel velünk előzőleg a kapcsolatot, hátha a probléma felesleges utazás nélkül is megoldható! Legegyszerűbb emailben bejelentened a problémát, írd le a hiábt, és csatolj képeket is hozzá, mi pedig rövid időn belül jelentkezünk!

Ha nem saját márkás termékkel van baj, akkor is hozd el nyugodtan hozzánk, vagy megcsináljuk, vagy segítünk partnerszervizt találni.  

Személyesen várunk Budapesten, az Ipari park utca 9. (1044, bejárat a Mádéfalva utca 10. felől)

Nyitvatartás: 

Hétfő 9-13 h

Szerda 9-17 h

Péntek 13-17 h

Hét többi napján zárva tartunk!

A telefonszám ahol elérsz minket: +36/1 585 8990

E-mailcímünk: szerviz@babaszafari.hu

 

Ha messze laksz tőlünk, és nem akarod a terméket elhozni hozzánk, vagy nincsen erre időd: küldd el csomagként, de előtte egyeztess emailen, hogy megspórold a felesleges küldést és időt!

 

Amennyiben kérjük a csomag elküldését, ezekre kérjük figyelj:

-          Szükség lesz a kapott garanciajegyed másolatára. Nem az eredetire, mert nem tudjuk neked garantálni, hogy vissza is juttatjuk.

-          Szükség lesz a számlád másolatára.

-          Kérjük, röviden írd meg a hibát, amit észleltél, aminek a megoldását várod tőlünk.

-          Szükség lesz még az elérhetőségeidre

-          Ezeket elküldheted nekünk emailben, vagy levélben: amelyik neked a kényelmesebb.

-          Ne feledd elküldeni a hibás részt. Csökkentsd a költségeidet: egy bonyolultabb termék esetén (pl egy multifunkciós babakocsiból) nekünk épp elég a hibás rész, a többire nincs szükségünk, azt ne küldd el. (Ezt előzőleg az egyeztetés során jelezzük neked!)

-          Csomagold be a terméket, kérlek, hogy ne sérüljön szállítás közben.

 

Kérünk téged, semmiképp ne telefonon mond el nekünk a hibát, a neved, és a lakcímed, stb. a lehető legkörültekintőbben eljárva is elfelejthetjük…

 

Mindent a garanciáról:

 

Fontos: Minden saját márkás termék garanciája 365 nap. Ha az interneten rendelted, 30 napon belül pénz visszafizetési garanciád van.  Ha a boltban vetted: ez 3 nap. De minden garancia csak a nem használt termékre vonatkozik. Ha már használtad, nincs pénzvisszafizetés, vagy csere.

A javítás lehet ingyenes, vagy nem ingyenes. Ingyenes akkor, ha jogos a panaszod. Jogosnak tekintünk minden panaszt, ami a rendeltetésszerű használat alatt kialakulhatott. Egyértelmű, hogy azért nem tudunk kicserélni egy terméket, mert véletlenül eltörted.

Nagyon fontos tudnivaló, hogy elvesztheted a garanciádat abban az esetben, ha a hiba felfedezése után nem azonnal keresel minket, és juttatod el a terméket nekünk, hanem tovább használod. Ez alól csak az kivétel, ha be tudod bizonyítani, hogy akadályoztatva voltál (például: rendeltetésszerű használat közben kitört a kocsi kereke 3 hete. De azért nem hoztad be csak most, mert épp beteg voltál, ez érthető).

 

Fontos:

 

Némelyik termékünk (például az utazóágyak) összeszerelése, összecsukása az első pár alkalommal okozhat nehézséget. Kérd eladóink szakmai segítségét, ha az üzletben vetted, szívesen megmutatják. Ha a webshopból rendeltél, kérjük nézz utána az interneten, vagy hívj minket, elmondjuk hogy kell: de kérjük ne okozz benne kárt, mert az nem garanciális hiba, ha véletlenül eltörted, kiszakítottad.

 

Szervizárak, a szervizelés menete:

Ha eljutott hozzánk a termék, mellyel probléma adódott (és elküldted az összes papírt, amit kértünk, illetve a leírást) abban az esetben mindenképpen tájékoztatunk a további menetről. Ha garanciális a javítás, akkor arról, ha díjköteles, akkor mielőtt nekifogunk, egyeztetjük veled a költségeket.

Tudjuk, hogy nem tudtunk minden kérdésedre választ adni: ezért arra kérünk, mielőtt elkezdjük a folyamatot, azelőtt olvasd végig figyelmesen a kapott jótállási jegyedet, hátha abban megtalálod a választ.

Ha szervizszolgáltatásra van szükséged, itt várjuk leveledet:

szerviz@babaszafari.hu

Fizetési megoldások: